Konferencja Lesonal GT-nowoczesne partnerstwo


Dnia 7 października 2014 roku, w Ośrodku Szkoleniowym AkzoNobel w Pruszkowie, miała miejsce konferencja zatytułowana „Lesonal GT – nowoczesne partnerstwo”.
Podczas konferencji przedstawiony został również nowy, wyłączny partner handlowy technologii Lesonal WB GT – firma Primakolor Car Refinishes Sp. z o.o.


Przybywających gości zaskoczyła niecodzienna sceneria ośrodka szkoleniowego, który na ten dzień przybrał niebiesko-granatowe barwy marek Lesonal i AkzoNobel. Wyjątkową atmosferę podkreślił występ artystów z zespołu Marka Sułka, będący doskonałą ilustracją wartości firmy. Celem konferencji była promocja marki Lesonal, należącej do AkzoNobel oraz prezentacja wyjątkowej technologii Lesonal WB GT, pozwalającej na znaczne skrócenie czasu naprawy.

W czasie prezentacji marki Lesonal, Tomasz Loose, Dyrektor ds. Sprzedaży VR Premium Centralna Europa/ Rosja, podkreślił, że jest to marka premium o ponad 150-letniej tradycji, marka posiadająca kompletny asortyment produktów oraz aprobaty techniczne największych producentow OEM. Sławomir Bugajski, Dyrektor Techniczny Regionu Europa Wschodnia, Południowa i Afryka, natomiast, przedstawił najważniejsze zalety systemu WB GT: znaczne skrócenie czasu naprawy (nawet o 59 min.!), łatwość stosowania, uniwersalność oraz idealne dopasowanie kolorystyczne. 

Doskonałą ilustracją wyjątkowości systemu GT był film porównujący lakierowanie tradycyjną metodą oraz naprawę z użyciem nowych, innowacyjnych produktów technologii WB GT. Po  skończonej części oficjalnej, zaproszeni goście mieli możliwość zobaczyć efekty ukazanej w filmie naprawy.  W kabinie lakierniczej wyeksponowano pojazd lakierowany w materiale filmowym, była również możliwość rozmowy ze specjalistą technicznym, przygotowującym pokaz – Markiem Wielądkiem.

Ważną częścią eventu było przedstawienie nowego, wyłącznego partnera handlowego AkzoNobel, firmy Primakolor Car Refinishes, której przedstawiciele: Rudolf Jacobs - Prezes, Jacek Malczyk – Wiceprezes, Wojciech Skowroński – Wiceprezes oraz Anna Prochaczek – Udziałowiec, omówili cele firmy oraz strategię rozwoju marki Lesonal WB w Polsce.

Konferencja, brawurowo poprowadzona przez dziennikarkę Agatę Konarską, zakończyła się pamiątkowym zdjęciem oraz wspólnym lunchem.